Атака на нощните пеперуди в реклама на „Часът на Земята“

Както ви съобщихме по-рано, на 26 април хиляди обществени сгради, културни забележителности и домове в България и по света ще изгасят електричеството си в знак на съпричастност към каузата за борба с климатичните промени. В събота вечер, между 20:30 и 21:30 часа ще се проведе „Часът на Земята 2011“.

Организаторите на международната инициатива от WWF финансираха любопитен рекламен филм, предназанчен за интернет, който бързо грабна вниманието на потребителите по целия свят. В рекламата агенция Leo Burnet Sidney показва по-директните последствия за хората, които не се присъединят към останалия свят и не изгасят осветлението си в събота, отбелязва creativity-online.

Филмът е под заглавие „Нощни пеперуди“. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса