Smirnoff създаде революционно мобилно приложение

Smirnoff създаде революционно мобилно приложение

Mixhibit обединява съдържанието от Facebook, Instagram и Twitter профилите на потребителите му в кратко видео

Водка №1 в света Smirnoff създаде революционно приложение за смартфони и таблети - Mixhibit. Иновацията сглобява  най-добрите преживявания на потребителите, уловени във Facebook, Instagram и Twitter в единствено по рода си ефектно видео. Безплатното приложение  вече се предлага от iTunes Store и Google Play, а тази есен се очаква да се появи в още 25 магазина. Mixhibit представя видео разказ за потребителя и неговите приятели, като генерира съдържание от съответните профили в социалните мрежи.

“Ние разбираме колко е важно да можеш да свържеш физическото изживяване с виртуалната реалност.” коментира Мишел Клейн, вицепрезидент на Smirnoff. „И Mixhibit  е точно този инструмент, който помага на потребителите да споделят в реално време преживяванията си по уникален и достъпен начин.”

Бета тестовете  на Mixhibit  стартираха през  март 2013 , като Smirnoff  даде възможност на  своите близо 10 милиона фена във Facebook да го тестват преди излизането му на пазара. Множество музиканти също се включиха в доразработването на приложението,  за да се получи търсеният краен резултат - лесно за употреба и иновативно приложение, създадено с помощта на почитателите на марката.

“Mixhibit ми позволява да се свържа с фенове си по невероятен начин.”, споделя световноизвестният  DJ  Paul van Dyk, който беше сред бета-тестърите на приложението. “Споделянето вече не се изразява само в снимка или пост. Мога да разкажа цяла история чрез интересни клипове за моите приятели и фенове.” – допълва PvD, който оглавява някои от най-популярните музикални събития и фестивали в цял свят.

Освен PvD, известни български артисти също вече изпробваха новото мобилно приложение. Кои са те и какви истории разказват техните видеа, ще научите в предстоящите две седмици  на Facebook страницата на Smirnoff - www.facebook.com/smirnoffbulgaria

В дигиталната ера, където рядко се случва нещо забележително без телефонът да е в ръцете ни, приложението Mixhibit позволява споделянето да стане по възможно най-лесния начин. Креативният процес е в ръцете на  обикновените потребители. Те избират от своите снимки и статуси, както и подходяща музика от библиотеката на приложението, съдържаща повече от 10 000 песни за всеки вкус и настроение. Функционалността да се извлече информация от приятелски профили  пък дава възможност и за споделяне на съвместни преживявания.

Mixhibit е опит да бъде свързан онлайн светът с този извън мрежата и е част от мисията на Smirnoff да обедини преживяванията в двете пространства. След Smirnoff Nightlife Exchange Project и Smirnoff Midnight Circus приложението Mixhibit е следващата стъпка по пътя към сближаването на хората и споделянето на техните емоционални мигове. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса