Meta споделя нови прозрения за маркетинговите възможности на Q5 (Инфографика)

Meta споделя нови прозрения за маркетинговите възможности на Q5 (Инфографика)

Meta сподели някои нови прозрения за маркетинговите възможности на Q5 - периодът между Коледа и Нова година, когато повечето хора все още са в празничен режим и следователно са по-активни в социалните приложения.

Това е моментът, както отбелязва Мета, когато много от по-големите рекламодатели облекчават своите инициативи за продажби, което означава, че често има по-малко конкуренция и следователно по-евтини реклами.

Това може да създаде голям потенциал за вашата марка да достигне до потребителите чрез Facebook и да разшири обхвата ви до нови аудитории, пише socialmediatoday.com

Инфографиката по-долу предоставя преглед на възможността за Q5.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ