Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|6 проверени съвета как да излагате скучни стоки на витрината
Успехът на визуалната реклама пряко зависи от умението да се мисли модерно, особено когато се налага да се подредят скучни на пръв поглед стоки на витрините. Задачата е ясна – да се привлече вниманието на потенциалния клиент и то така, че да му се прииска да плати за някои от тях.
Творческо начало и минимален багаж от знания ще ви помогнат да я решите.
Подредете приоритети
Елементарно, но факт – важно е да следите зоните, в които подреждате стоките, да бъдат винаги чисти – прозорци, маси, рафтове. Нима някой би влязъл в занемарен Apple Store? Едва ли. Учете се от най-добрите и поддържайте магазина в отлична форма. Научете се и да преценявате кое е най-подходящото време в денонощието за оформянето на витрина – така ще избегнете излишен престой и загуби.
Използвайте привличащи погледа цветове и форми
Цветът е отлично средство за привличането на вниманието на клиентите. При подреждането на стоки, особено когато се аранжират на витрина, си струва да се използват ярки, жизнерадостни цветове, които се забелязват отдалеч. Изкуствени цветя, изделия от папие маше, пенопласт и други забележими предмети, които кореспондират с бизнеса ви, също помагат да се постигне търсения ефект.
Не претрупвайте пространството
Претрупаната витрина ви върши лоша услуга. Съвременният живот е забързан, хората често нямат достатъчно време да поспрат и да разгледат внимателно какво е наредено в нея. Придържайте се към максимално опростен стил на оформление, подреждайте стоките в групи като всяка единица продукция трябва да изглежда необходима, а не излишна.
Създайте равновесие
Най-големите и тежки артикули трябва да се поставят на първа линия. Става дума за баналната логика, че това задължително трябва да бъде видяно. За да установите равновесие е необходимо също по-тъмните артикули да се разполагат по-близо към основата на платформата на витрината. По-малките и ярките съответно се поставят по-нагоре – така, те ще привличат внимание не само към себе си, но и към големите и тъмни стоки в основата на експозицията. Някои групират големите и малките артикули в различни части на витрината, което обаче не създава усещане за хармония. Истинското равновесие предизвиква усещане за удоволствие и лека възбуда.
Обновявайте периодично експозицията
Тук всички експерти са единодушни – витрините трябва периодично да се обновяват. Само така ще успеете трайно да завладеете вниманието на клиентите. Това съвсем не означава ден след ден да раждате нови идеи. Достатъчно е веднъж на два месеца да добавяте например няколко фотографии, които изобразяват магазина и някои от стоките хит. Не забравяйте, конкуренцията вече не е само на вашата улица, а и в интернет, където отличителна черта е динамичност и гъвкавост при представянето на стоки.
Обърнете внимание на осветлението
Няколко лампички във витрината не са решение. Осветлението трябва да подчертава централната част на експозицията. Избягвайте поставянето на осветителни тела непосредствено над изложените артикули, иначе могат да се получат неприятни сенки в долната част на платформата с продукти. По-добре е светлините да се разположат странично или пред изделията.
Дани Томпсън за Merchandisingmatters
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.