Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 съвета за успех на рекламодателите
Обновена 01:10ч., 18.04.2015
В рекламната индустрия има правила, които всеки следва. Например, да се направи пазарно проучване преди да се поръча кампания. Ако тази стъпка е пропусната, рекламата ще се провали.
Има и други практики, които на пръв поглед изглеждат добра идея, но всъщност не са. Кои са най-честите проблеми, които спъват успеха на рекламата, и как да бъдат избегнати. Сайтът от САЩ Advertising.About изброява част от тях. Ето какво съветват рекламните експерти:
- Не се втурвайте да правите това, което всички правят. Ако ви казват, че има маркетингови проучвания, според които всички се включват в игри във Facebook, не бързайте да организирате игра. В рекламата е по-добре марката да се отличи от тълпата, а не да я следва. Ако пък искате да заложите на техниката, с която всички се маркетират, изберете различна аудитория, пред която да се покажете. Имайте предвид, че сте в среда, в която всеки се опитва да изпъкне и винаги е добре да имате различен подход. Ако рекламата не е оригинална, тя не е печеливша.
- Не бъдете чудати без причина. Обградени сме от странни, абсурдни, шантави реклами със съобщения от рода на "Опитай дъгата" и други подобни. Понякога е по-добре да се заложи на разбираемо съобщение, макар то да изглежда скучно. За да обикнат продукта ви, хората първо трябва да го разберат. Когато е възможно, прекрачвайте границите, но винаги имайте предвид, че за да създадете силна връзка с марката, съобщението ви трябва да бъде просто и ясно.
- Не забравяйте фирмената история. Винаги създавайте нови и нови рекламни кампании без да пропускате какво ви е направило успешни. Развивайте се, но задръжте визията, усещането за марката, традициите. Показвайте в рекламата, че сте компания, която в момента се развива и стъпва напред, върху основата на постигнатото досега. Ако не сте начинаещ бизнес, не се рекламирайте като такъв.
- Не подценявайте публиката. Не я приемайте като пасивна. Добрата реклама използва аудиторията, за да завърши съобщението си. Тя не разказва цялата история, а ангажира, оставя края за тълкуване на публиката.
- Не изпробвайте идеите си във фокус групи. Фокус групите са въплъщение на рекламната епоха, в която се мислеше, че "човекът е умен, а хората - глупави". 10-15 събрани случайни хора не са представителна извадка за целевата ви група, както и да са подбрани. Би било чудо, ако са. Фокус групите обикновено са повлиявани от лидери на мнение и екстровертни личности, които се отличават в тях по време на разговорите и започват да наклоняват в една посока мнението на другите членове. Освен това, ако модераторът на дискусията не е добър, това също има отношение към резултата. А по принцип е трудно да се провери доколко се е справил подходящо той със задачата си. Има известни примери за успешни хора в бизнеса, отказали да представят прототипа на продуктите си на фокус групи. Стив Джобс например не пожелал да бъде показан iPad на фокус група преди да бъде представен таблетът на пазара. Той смятал, че малката група няма да го разбере и бил прав. iPad е бавна за проникване на пазара технология с потенциала да стане масивен хит. Както предполагал, нейната иновация бе приета постепенно, първоначално беше отхвърляна. Фокус групите може да се използват за изследване на представянето на продукти и услуги, които вече са на пазара. Не е подходящо обаче да ги ползвате за изпробване на реклами, които планирате да излъчите - ще си загубите парите, времето и нервите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Десетки хиляди на протест във Франция срещу насилието над жени
Свят |
Обновена 09:47ч., 24.11.2024
БСК посочи колко от фирмите ще дадат коледни бонуси
България |
Обновена 09:14ч., 24.11.2024
Румъния избира нов президент
Свят |
Обновена 08:50ч., 24.11.2024
Времето: Вятърът отслабва, температурите се повишават
България |
Обновена 07:30ч., 24.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 24.11.2024
По-състрадателни към себе си
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 24.11.2024
Четири урока, които вашата марка може да научи от Тейлър Суифт
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 24.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 24.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Дълбоко скрити в тъмната страна на човешката природа
Техники за успех |
Обновена 00:12ч., 15.12.2018
Времето: Вятърът отслабва, температурите се повишават
България |
Обновена 07:30ч., 24.11.2024
Ахмед Доган към Младежкото ДПС: Не позволявайте тъмни субекти да определят битието ви
България |
Обновена 16:45ч., 23.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.