Стойността на марката Fincantieri расте два пъти по-бързо от Топ 100 на италианските най-ценни марки

Стойността на марката Fincantieri расте два пъти по-бързо от Топ 100 на италианските най-ценни марки

Стойността на марката Fincantieri (италианска корабостроителна компания) е нараснала двойно по-бързо от тази на Топ 100 на най-ценните италиански марки, показват данни от доклада Brand Finance Italy 100 2023. Със стойност на марката от 736 милиона евро, което отразява ръст от 22%, Fincantieri се издигна до 57-ма позиция сред най-добрите италиански марки. Силният рейтинг на марката AA я поставя сред 50-те най-силни италиански марки.

Марката на Fincantieri е подкрепена от увеличени инвестиции и подобрен имидж на марката, което я прави стратегически ресурс за Италия, равен на Leonardo и надминаващ TIM. Компанията набляга на устойчивостта, особено в управлението.

Средният ръст за Топ 100 на италианските марки спрямо миналата година е 12%. 

Ръстът на Fincantieri от 22% показва значителното му влияние върху клиентите и ключовите заинтересовани страни. Gucci води класацията със стойност от 17,2 милиарда евро, следвана от Enel и ENI, докато Ferrari и Lamborghini са най-силните италиански марки.

Рейтингът AA на Fincantieri от Brand Finance е равен на Brunello Cucinelli и Illy. От януари 2021 г. до януари 2023 г. марката продължи да се укрепва, което се отразява в ръста на приходите, особено при изграждането на специални кораби в офшорния вятърен сектор.

Конкурентен анализ от Brand Finance показва, че резултатът на Fincantieri се е повишил от 63 от 100 през януари 2021 г. на 72 от 100 през януари 2023 г. Укрепването на марката се дължи на новата визия и интегрирания стратегически подход от висшето ръководство на Fincantieri, което поставя компанията сред 50-те най-силните италиански марки.

Силата на марката Fincantieri се основава на способността й да оперира в сектори с висока добавена стойност, насърчавайки иновациите в индустриите. Растежът на марката е белязан от увеличени инвестиции, които оказват влияние върху възприятията на заинтересованите страни и възвръщаемостта на имиджа и репутацията. Подобрените инвестиции повишиха капитала на марката, като 83% от италианското население е запознато с Fincantieri и 73% се доверява на марката.

Fincantieri се отличава с устойчивост във всичките три стълба на ESG: околна среда, общност и управление. Компанията демонстрира прозрачност в корпоративното отчитане и се придържа към Глобалния договор от 2019 г., подкрепяйки целите си за устойчиво развитие. Fincantieri също е признат за своето етично лидерство и грижа за служителите, спечелвайки титлата за най-привлекателен работодател в Италия в проучването Universum за четири последователни години.

Компанията се ангажира с глобално лидерство в екологичното и дигитално корабостроене, като се стреми към кораби с нулево въздействие върху планетата чрез технологии, големи данни и изкуствен интелект. Неговата цел е да развива обществото чрез насърчаване на прогреса, устойчивостта и безопасността във всички страни, в които оперира.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.