Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Мъск продава на търг предмети със старото лого на Twitter и други артикули, свързани с миналото на компанията
Мултимилиардерът Илон Мъск излага на търг знаци за сгради на Twitter и други артикули от компанията само седмици след ребрандирането й на X, предаде Би Би Си.
Сред 584-те предлагани артикули са маси за кафе, огромни клетки за птици и маслени картини на изображения, които набраха популярност в мрежата.
Изброени са също десетки бюра и столове, DJ кабина и достатъчно музикални инструменти, за да се оборудва цяла група.
Търгът се нарича „Ребрандиране на Twitter: Онлайн търг, включващ сувенири, изкуство, офис активи и още!“
Един от предлаганите знаци на Twitter все още е фиксиран към централата на компанията на 10-та улица в Сан Франциско.
„Птицата все още е монтирана отстрани на сградата. Купувачът носи отговорност за наемането на лицензирана от Сан Франциско компания с подходящи разрешителни“, се казва в списъка.
Миналия месец опит за премахване на различен знак на Twitter беше временно спрян от властите в Сан Франциско.
Две маслени картини на снимки, които станаха изключително популярни в Twitter, също ще бъдат продадени на търг. Първото е на звездното селфи на Елън Дегенерес, направено по време на церемонията за връчването на наградите „Оскар“ през 2014 г. Другата е на изображението, което тогавашният президент на САЩ Барак Обама туитна, когато беше преизбран през ноември 2012 г. По това време това беше най-харесваният туит на платформата.
Търгът включва и музикално оборудване, вариращо от китари до комплекти барабани и усилватели, както и DJ кабина с контролер, миксери и високоговорители.
Минималната оферта за всеки лот е 25 щатски долара според аукционната къща Heritage Global Partners.
Наддаването започва на 12 септември и е планирано да приключи два дни по-късно.
Търгът идва, след като Мъск намали разходите на Twitter след закупуването на фирмата за 44 мрлд. долара. Откакто купи Twitter, той направи големи съкращения на работни места, включително освобождаване на служители, които са проследявали злоупотреби в платформата. Компанията също промени начина, по който верифицира профилите на потребителите.
По-рано тази година Twitter проведе търг за продажба на стотици предмети от централата си в Сан Франциско.
Статуя на известната синя птичка, която бе използвана за лого на компанията, привлече най-високата оферта и бе продадена за 100 000 долара. Миналият месец птичката бе заменена с бял X на черен фон.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.