Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Компанията майка на бензиностанциите ЕКО сменя името и логото си
Hellenic Petroleum, една от най-големите енергийни компании в Югоизточна Европа, която присъства в България с веригата бензиностанции ЕКО започна цялостно ребрандиране на бизнеса си. Компанията ще има не само ново лого и корпоративна идентичност, но и ново име - HELLENiQ ENERGY.
Новата корпоративна идентичност на HELLENiQ ENERGY бележи завършването на първия етап от стратегическия план на Групата – „Визия 2025“, предвиждащ компанията да измести фокуса си към стабилно устойчиво развитие, бърз растеж на възобновяеми източници и зелена енергия и разширяване на нови пазари и продукти. В основата на този преход е реализацията на значими проекти за трансформация, цифровизация и модернизация на съществуващите рафинерии.
Целта на HELLENiQ ENERGY е значително да намали своя отпечатък върху околната среда, като се стреми да се справи с последиците от изменението на климата. За постигането на тази цел Групата има амбицията да се утвърди като на лидер в енергийния бизнес, фокусирайки се върху темата за зелената енергия и използвайки своите ресурси, за да се бори за едно по-чисто бъдеще. Това включва големи инвестиции във възобновяеми енергийни ресурси, стана ясно на специално събитие в София Тех Парк, на което бе представена новата корпоративна идентичност. На него бе показано и новото лого на компанията, проектирано с идеята да пресъздаде започналия преход от историческите традиции на марката към бъдещото ѝ позициониране. Новата визия на елементите на логото има за цел да илюстрира към какво се стреми HELLENiQ ENERGY: енергиен преход и прогрес - разпознаваемите ивици еволюират във върна от енергия, а пътеводната звезда представлява искрата на интелекта и е водещ елемент.
Новият външен вид на марката на HELLENiQ ENERGY също се характеризира с ярък и силен цветови код, с палитра, състояща се от първични и вторични цветове, палитра, която е знак на почит към дълбоките корени на Групата в Гърция. Цветът Ocean Blue, който носи силна асоциация с гръцкото необятно синьо море, е основният цвят на марката, използван в логото и следователно важен компонент на цялата марка.
От стъпването си на българския пазар през юли 2002 г. като част от Hellenic Petroleum Group, ЕКО България вече има верига от близо 100 бензиностанции и планира допълнително да разшири обхвата си на територията на страната като част от стратегията си за развитие. Досега компанията е инвестирала повече от 100 милиона евро в българската икономика от 2002 г. насам и има 1100 служители, свързани с ЕКО България.
„Планираме и работим в името на бъдеще, което да е по-чисто и по-устойчиво за всички и навсякъде, където компанията оперира. Ние се стремим да постигнем 50% намаляване на емисиите на CO2 до 2030 г. и достигане до нула емисии през 2050 г.", заяви изпълнителният директор на HELLENiQ ENERGY, Андреас Сиамисис по време на събитието в София, посветено на ребрандирането.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.