Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Meta прие да плати на Тръмп 25 млн. долара за блокиране на акаунта му през 2021 г.

Компанията Meta ще плати 25 милиона долара по дело, заведено от президента на САЩ Доналд Тръмп относно блокираните му акаунти през 2021 г., съобщава NBC News. Говорителят на Meta Анди Стоун каза, че компанията ще плати 25 милиона долара, като 22 милиона ще отидат за фонда на президентската библиотека на Тръмп, а останалите ще бъдат за съдебни такси и други ищци по делото.
Профилите на Тръмп в Twitter и Facebook бяха блокирани, считайки за опасни изявленията му относно безредиците в Капитолия на 6 януари 2021 г. Споразумението не изисква компанията да признае неправомерни действия, каза Стоун. Според канала това е втората голяма корпорация, която плаща за делото на Тръмп след победата му на президентските избори. Миналия декември телевизия ABC каза, че ще плати 15 милиона долара за уреждане на спор, в който Тръмп твърди, че водещият Джордж Стефанопулос го е клеветил.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.