dormakaba business services – Да изградиш екипа и културата от нулата

dormakaba business services – Да изградиш екипа и културата от нулата

Ранди Росиил, изпълнителен директор на dormakaba business services, лидер в глобалните бизнес услуги, със силен международен опит с 10+ години опит в изграждането, стабилизирането и оптимизирането на глобални организации представя модерните решения за работа с хората в компания с повече от век и половина дейност.

 
 

- Кои са dormakaba и dbs – dormakaba business services?

- dormakaba е швейцарско-германска компания със 160 години опит на пазара на решения за достъп с повече от 16 000 служители по целия свят. Даваме възможност на хората да се движат безпроблемно на безопасни, сигурни и устойчиви места. Представете си как влизате в офис сграда, летище, търговски център, хотел, болница и други - с нашите хардуерни и софтуерни решения ние сме в сърцето на всяко място, което има значение. Чрез фабриката си в Дружба dormakaba вече 30 години оперира на пазара в България. В период сме на значително разширяване на екипа в България с организация за бизнес услуги, обслужваща нашите европейски пазари.

- Какъв вид услуги предлага dbs?

- През 2023 г. dormakaba взе стратегическото решение да създаде център за изнесени услуги за Европа в София. В нашия офис в Capital Fort вече работят отдели финанси, човешки ресурси и привличане на таланти, изследвания и разработване на продукти, като планираме да разширим портфолиото от услуги като  добавим още функции по-късно през годината. Изграждането на многофункционална организация не е нова концепция. Въпреки това подходът към прехода и фокусът върху хората е това, което отличава нашата. Ние предоставяме на служителите си уникалната възможност да работят и подкрепят иновативни проекти и да оказват значимо въздействие докато се възползват от стабилността, ресурсите и глобалната мрежа на утвърдена компания с над 100 години опит.

- Защо бихте нарекли dbs уникален?

- Преди всичко заради начина, по който работим с хората. Ние насърчаваме баланса между работата и личния живот. Наличието на работещ хибриден модел, достъпен обществен транспорт и достатъчно места за паркиране помагат, но не са достатъчни. Ние активно управляваме капацитета за обслужване на нашия бизнес. Това не означава, че можем да избегнем натоварените периоди, но можем да се уверим, че предоставяме на всеки наш служител възможността да използва времето си по балансиран начин. За да помогнем с уравновесяването на пиковите натоварвания, ние се фокусираме върху непрекъснатото подобряване на процесите ни. 

Тъй като сме глобална компания, ние имаме достъп до най-добрите практики, които се простират отвъд границите - стандартизирани системи, гарантиращи непоколебимо качество и надеждност. Инвестицията в технологии е от ключово значение за нас. Ние използваме авангардни инструменти, за да сме няколко крачки пред конкурентите. Автоматизацията и AI не са просто модерни думи – те са движещите сили на ефективността и визията ни за развитие.

Голямото предимство на изграждането на първия център за бизнес услуги в dormakaba е, че можем да изградим екипа и културата си от нулата. Силозите принадлежат на фермите, а не на глобалните предприятия. Обединяваме екипите си като насърчаваме многофункционалната работа в екип за комплексен подход към успеха.

В dormakaba предлагаме на нашите служители възможността да реализират пълния си потенциал и да изградят професионалното си бъдеще. При нас има много атрактивни кариерни пътища и възможности за развитие. Нашите хора участват в разработването и внедряването на решения и в подкрепа на dormakaba по целия свят.

Искаме да растем – и искаме нашите хора да растат с нас. Мисията на бизнес услугите на dormakaba е ясна - не само смазваме машината, а трансформираме бизнеса изцяло. Ние движим нашата организация към устойчиво и процъфтяващо бъдеще.

Готови ли сте за ново предизвикателство? Посетете нашия сайт за работа

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ