Съставиха карта на бедствията в киното

Карта на САЩ, показваща кои градове и щати най-често биват пометени от различни бедствия в художествени филми, бе публикувана в интернет.
За съставянето й са били анализирани 189 филма като авторите специално подчертават, че изследването им не е изчерпателно. Резултатите до момента са категорични: най-пострадалият град в кино сюжетите е Ню Йорк, подложен на цели 35 природни атаки от различно естество като най-често е бил нападан от гигантски чудовища. На второ място е Лос Анджелис с 34 атаки, а на трето - Сан-Франциско (21 атаки).
Освен това авторите на проекта са откроили 10 вида различни кинематографични бедствия. По-конкретно става дума за гигантски чудовища като Годзила и Кинг Конг, за същества, близки до реалността както в „Челюсти” на Спилбърг, и „Птиците на Хичкок”, екстремни атмосферни условия, катаклизми като земетресения и изригвания на вулкани, епидемии, терористични атаки и използване на ядрено оръжие, нашествия на извънземни, метеорити и битки с участие на супергерои. Ето как изглежда и картографирането на отделните категории
В отделна категория е поставено торнадото от акули, вихрещо се над Лос Анджелис във филма Sharknado. Премиерата на втората част от кинопродукцията е планирана това лято.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.