Publicis Consultants обра наградите на "PR Приз"
Publicis Consultants е шампионът на тазодишното издание на PR Приз. Големият победител взе три награди. Първата - в категорията корпоративна PR кампания с проекта „Shell – аз обичам колата си”, втората - в категорията PR кампания на държавна институция за националната информационна кампания за рисковите фактори за здравето и развитието на децата „Открий себе си” и третата - в категорията в сектор туризъм и свободно време за кампанията си „Скъпа, обичам и футбола”.
Българската конфедерация за връзки с обществеността връчи десетите си юбилейни годишни награди на специална церемония в "Гранд Хотел София" снощи". По време на церемонията стана ясно, че "PR Приз" ще кандидатства а за домакинство на световния форум на Global Alliance за PR стандарти през 2014 г.Организаторите заявиха и амбицията си конкурсът да стане международен и да отсява най-добрите PR кампании на Балканите.
Active Group си тръгна с отличието за обществено значима PR кампания на организация от стопанския сектор за своята кампания “VIVACOM в подкрепа на дислексията”.
Агенция “От До Консулт” пък спечели за социално отговорна кампания на организация от нестопанския сектор с проекта си „За хепатита в първо лице единствено число”.
PR кампания на нов продукт стана "ACER – към нови измерения" на Symmetric communication consultancy.
Наградата за кампания на съществуващ продукт или услуга отнесе New Moment PR за проекта - „Моника Милев”, кампания „Да спасим мъжа”. Агенцията взе и наградата в категорията PR кампания на медия за проекта VIP BROTHER Аукцион.
Отдел „Връзки с обществеността и корпоративни комуникации” към "Уникредит Булбанк" взе приза за PR събитие с "Купа на UEFA Champions ligue в България".
PR студент на годината стана Александър Кръстев, който впечатли журито с PR стратегия за представяне и разпространение на първата по рода си в България е-книга, посветена на бизнес ориентираните социални мрежи: LinkedIn – социалните контакти в полза на бизнеса.
Тази година изданието на "PR Приз" раздаде и специални отличия за принос в развитието на PR професията. Отличените са дългогодишните спонсори на събитието MTel и "Софарма". Медиите, които са подкрепяли конкурса през първите му 10 години също не бяха пропуснати, като награди спечелиха сп. "Мениджър, "Капитал", "Дневник", БТА и Dir.BG.
Едни от най-ценените имена в бранша също получиха специални награди за налагането на професията у нас. Със статуетки си тръгнаха доц. д-р Десислава Бошнакова, проф. Любомир Стойков, проф. Стефан Серезлиев, доц. Соня Алексиева.
С награди бяха отличени още Нина Мирчева, директор "Корпоративни комуникации" в MTel, управляващият директор на United Partners Мария Гергова, Аня Павлова, собственик на агенция CNR Communication и управителят на Apeiron Communications и бивш дългогодишен председател на БДВО Нели Бенова.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.