„Хилтън” излезе на борсата

„Хилтън” излезе на борсата

Хотелската верига „Хилтън Уърлдуайд” се включи в търговията на Нюйоркската фондова борса, събирайки 2,35 млрд. долара. Тя направи второто по големина първично публично предлагане (IPO) на борсата в САЩ за 2013 г., съобщава Би Би Си.

„Хилтън” продаде 117,6 милиона акции на цена от 20 долара за лот. Акциите й се търгуваха в диапазона 18-21 долара, който бе зададен предварително. Компанията обясни, че ще използва парите, за да изплати дълговете си. Тя се завръща към публичното търгуване, след като бе придобита от „Блекстоун Груп” през 2007 г. 

„Блекстоун” я купи за 26,7 милиарда долара и я направи частна, което бе едно от най-големите изкупувания на фирми, преди да започне глобалната финансова криза.

Туристическите пътувания в чужбина през 2013 г. се увеличават и възвръщат нивата си преди кризата. Добрата оценка за стаите на „Хилтън” по света и постоянната им заетост предизвикаха доверието на инвеститорите и помогнаха на веригата да спечели от излизането на борсата.

Сред марките хотели на „Хилтън” се включват „Конрад”, „Уолдорф Астория”, „Дабълтрий”, „Ембаси”, „Сютс”, „Хоумуд Сютс”, Home2Suites, „Хамптън Ин”, „Хилтън Гранд Вейкейшънс”. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса