„Персонален съветник” ще ни помага да облекчим плащането на сметки за ток

„Персонален съветник” ще ни помага да облекчим плащането на сметки за ток

„ЧЕЗ Електро България“ въвежда нов продукт - „Персонален съветник”. Всеки клиент ще може напълно безплатно да заяви услугите на „Персоналния съветник“, който да предложи индивидуален план за разсрочено плащане на клиентите, които биха искали да облекчат плащането на сметките си за електроенергия през зимните месеци, съобщиха от електроразпределителното дружество.

Периодът за плащане и размерът на вноските ще бъдат договорени съобразно индивидуалните възможности на потребителя. За задълженията, за които е договорено разсрочване и при спазване на погасителния план, няма да се пристъпва към спиране на електрозахранването.

Клиентите, които желаят да заявят „Персонален съветник“, могат да го направят в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ като попълнят заявление. След това служител на ЧЕЗ ще се свърже с тях.

„Стремим се постоянно да развиваме нови продукти и услуги, за да сме близо до нашите клиенти и да отговорим в максимална степен на техните очаквания. Въвеждането на „Персоналния съветник“ е стъпка към по-гъвкаво планиране на бюджета за електроенергия на домакинствата”, каза Кремена Стоянова, изпълнителен директор на „ЧЕЗ Електро България“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера