Търси се ново лого за BG туризма

 Търси се ново лого за BG туризма

Проект за създаване на туристически бранд „България” стартира Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Той ще продължи две години и на първо време ще се фокусира върху разпознаваемостта на сегашното лого с българската роза. Ако резултатите от проучването не са добри, този символ може да отпадне, съобщиха експертите оти министерството Анелия Генова и Николай Йотовски, които представиха проекта. Той е по оперативна програма „Регионално развитие”, струва 2,9 млн. лв. и ще включва анализ на пазара и на конкурентите на страната ни.

Крайната цел е да бъде открит уникален символ, нещо, което ни отличава от другите дестинации, но в същото време ни прави лесно разпознаваеми за тях и продаваеми, добавиха те.

Освен национален бранд, ще бъдат създадени и подбрандове на различните туристически райони у нас.

В рамките на проекта ще бъдат анализирани резултатите от маркетингови проучвания сред чуждестранни туристи, ще се проучва интереса на българите към туристическите продукти и услуги, както и към конкурентните дестинации.

На този етап, министерството е наясно, че главните ни конкуренти като туристическа дестинация са Турция и Гърция. В сферата на културния туризъм обаче основният ни съперник е Румъния. В ски туризма ще се борим да привлечем туристи, предпрочитащи Австрия и Италия, а в морския ще мерим сили с Кипър.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня