Търговия с компенсаторки водеща в сутрешната сесия на БФБ

Търговия с компенсаторки водеща в сутрешната сесия на БФБ

С висок оборот и падащи цени стартира днешната сесия на Българската фондова борса (БФБ).

За около половин час общият оборот възлезе на 344 хил. лв. и бе изцяло формиран от пазара с компенсаторни инструменти, където бяха изтъргувани над 680 хил. Поименни компенсационни бонове на обща стойност 342 хил. лв., като цената им остава без промяна на ниво от 0,49 лв.

Към 10:35 ч. водещите индекси записват минимална загуба.

SOFIX пада с 0,06 пункта, или 0,02%, до 290,89 пункта.

BG40 остава без промяна на ниво от 107,52 пункта.

BGREIT остава без промяна на ниво от 68,29 пункта.

BGTR30 намалява с 0,05 пункта, или 0,02%, до 237,93 пункта.

CGIX губи 0,06 пункта, или 0,08%, до 75,63 пункта.

Българските индекси са в унисон с европейските (спад от 0,25% за немския DAX до 0,52% за френския CSC 40) и с азиатските (понижение от 0,08% за японския индекс Nikkei 225 до 1,64% за сингапурския Straits Times).

Късно снощи американските индекси приключиха на загуба - Dow Jones (-0,7%), S&P500 (-0,8%) и NASDAQ (-1%).

На пазарите на акции и АДСИЦ на БФБ се включиха 4 дружества. Съотношението печеливши/губещи позиции бе 3/1.

Най-голяма печалба постига „ТК-ХОЛД“, чиято цена се покачва с 0,30 лв., или 15%, до 2,30 лв.

Единствената компания, която се движи на загуба засега е Централна кооперативна банка, поевтинявайки с 0,01 лв., или 0,61%, до 0,65 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера