Техники за успех на търговците в предпразничната треска

Техники за успех на търговците в предпразничната треска

Светлини, музика, премигващи реклами, коледна украса по уличните стълбове, шарени базари, ухание на скара и греяно червено вино. Лъскави витрини, разпръснати сергии по централните улици, напрежение по лицата на закъснелите клиенти, които бързат да напазаруват. Познато ви е нали? Наближават коледните и новогодишни празници и с тях набират скорост множеството промо оферти, които ни заливат от всеки клик и всеки уличен ъгъл.

Горкият потребител, почти съм сигурна, че в повечето случаи е объркан от многото предложения и отстъпки, с които ежеминутно е бомбардиран от различни страни. Знам, защото и аз понякога се чувствам по този начин, макар че професията ми на маркетолог би трябвало да ме предпазва от цялата промо суматоха, характерна за предпразничните дни.

Коледа е противоречиво време на годината. Всички ние се борим, за да я приключим успешно и сме засипани от работа от една страна, а от друга – трябва да изберем “най-специалните” подаръци на любимите ни хора. Как да се случи всичко това? Техники, с които търговците стават по-успешни по време на предпразничната треска – в следващия „Мениджър”

Петя Стоянова, управляващ съдружник в консултантска фирма „Пауър Бранд”

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня