Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Сайтовете на повечето американски вестници станаха платени
12 от 20-те най-големи американски вестници въведоха платен достъп до сайтовете си. При част от тях мярката вече е в сила, а останалите обявиха въвеждането й в най-скоро бъдеще, показаха данните на Paidcontent.org.
От челната тройка на най-големите вестници в САЩ безплатен остана сайтът само на един - на USA Today, който е на второ място в страната по тираж. Най-купуваното издание - The Wall Street Journal, стана и първото с платена електронна версия, въведена още през 1997 г. Третият по мащаб вестник - The New York Times - взима пари за достъп до онлайн съдържанието си от 2011 г.
Сега платени стават интернет версиите на общо няколкостотин американски публикации.
Доскоро практиката да се плаща за онлайн съдържание бе най-разпространена сред по-малките издания. Ситуацията обаче се промени, след като стана ясно, че след преминаването си на платен сайт, в. New York Times успя да привлече значителен брой онлайн абонати.
Само през последната година шест от най-големите американски вестници обявиха, че и те ще последват същата стратегия - това са The Los Angeles Times, The Washington Post, Chicago Tribune, Houston Chronicle, Philadelpia Inquirer и Orange County Register.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.