Рязък спад на потребителското доверие във Великобритания след Brexit

Рязък спад на потребителското доверие във Великобритания след Brexit

Доверието сред британските потребители рязко се е понижило през първите дни, след като страната реши да напусне ЕС. Това сочи публикувано днес проучване, което дава първа представа как шокът от резултата от референдума се е отразил на домакинствата, предаде Ройтерс.

Индексът на потребителското доверие, измерван на дневна база от ЮГав (YouGov) и Центъра за икономически и бизнес изследвания (CEBR), е спаднал до най-ниското си равнище от май 2013 година, когато икономиката на Великобритания точно започваше да изплува от вялостта си след финансовата криза.

Домакинствата са силно уплашени от изхода от референдума, който може да засегне продажбите на дребно и домакинските разходи, коментира Скот Корф, директор в изследователския център.

"Определено на този етап не може да бъде изключена рецесия", предупреждава Корф.

Източник: БТА

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня