Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Нов епизод от рекламната война между RyanAir и easyJet
Конкурентните авиопревозвачи RyanAir и easyJet продължиха да се заяждат чрез страниците на британския печат.
RyanAir закупи рекламно поле в днешния брой на вестник „Гардиан”, в което постави лика на президента на Зимбабве Робърт Мугабе. Над чернобялата снимка на вдигналия юмрук Мугабе е изписано „Ето го новият отговорник по точността на easyJet”, пише marketingmagazine.co.uk.
Публикуването на платената визия е в отговор на антирекламата на easyJet от миналата седмица, която описва полетите на Ryanаir от лондонското летище „Гетуик” като „по-неточни от тези на „Еър Зимбабве”.
Рекламата от днес е нов епизод от започналата през миналата година война, в която основният арсенал са размяна на критики и обиди в печата.
Последните хапливи публикации се появиха след временно затишие, настъпило преди повече от 10 дни, когато Ryanаir се извини в печатна реклама в „Гардиан” и „Дейли Телеграф” на собственика на easyJet за това, че го нарече „закъсняващия гоподин” (Mr. Late Again).
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.