Негативен обрат на борсата днес

Негативен обрат на борсата днес

По време на днешната търговия на Българската фондова борса (БФБ) станахме свидетели на негативен обрат.  Водещите индекси приключиха на загуба, след като в първия час на сесията се движеха на печалба.

SOFIX падна с 3,05 пункта, или 0,98%, до 317,40 пункта.

BGREIT намаля с 1,30 пункта, или 1,61% до 79,61 пункта.

BGTR30 се понижи с 2,20пункта, или 0,86%, до 253,38 пункта.

CGIX отстъпи с 1,83 пункта, или 2,3%, до 77,79 пункта.

Единствено BG40 се покачи с 0,42 пункта, или 0,37%, до 115,24 пункта.

Българските индекси са в унисон с европейските (спад от 0,27% за швейцарския Swiss Market до 0,86% за френския CAC 40) и с азиатските (понижение от 0,79% за индийския индекс BSE 30 до 1,57% за японския Nikkei 225).

Общият оборот на БФБ възлезе на 1,56 млн. лв. и бе разпределен по следния начин: компенсаторни инструменти – 690 хил. лв., акции – 680 хил. лв., облигации – 101 хил. лв. и АДСИЦ – 88 хил. лв.

Най-силно днес се откроиха книжата на: „Химимпорт” (-5,33%) – 243 хил. лв., „София-БТ” (1,29%) – 174 хил. лв. и на „Адванс Терафонд” (-1,46%) – 63 хил. лв.

На пазарите на акции и АДСИЦ се включиха 54 дружества. Съотношението печеливши/губещи позиции бе 14/31, а при 9 компании не беше отчетена промяна.

Най-голяма печалба днес постигна „Асенова крепост”, чиято цена се покачи с 0,70 лв., или 10%, до 7,70 лв.

Най-губещ се оказа „Ломско пиво”, поевтинявайки с 0,05 лв., или 20%, до 0,20 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера