Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Мениджър" лидер по реклама сред месечните списания
Списание "Мениджър" е на първо място по приходи от реклама през първите три месеца на 2010 г. Ръстът на "Мениджър" е 20% и така измества от двете челни позиции женските списания. Средният спад на приходите от реклама в месечните списания е 34%. Данните са на агенция TNS/TV Plan, която наблюдава рекламния пазар в медиите.
"Тези резултати доказват, че в кризата рекламодателите предпочитат издания с ясна аудитория. А като тематика "Мениджър" е насочен към хората, които вземат решенията - собственици и управители на компании, директори на отдели във фирмите, специалисти, анализатори, много студенти. Рекламата на продукти за масовия потребител се пренасочи към телевизиите и така масовите вестници и списания бяха ощетени, особено тези, които като тематика са в пренаселен пазар. Разбира се, за успеха на нашето списание освен качеството на аудиторията значение имат тиражът и фактът, че то е единственото, предназначено за бизнес елита", коментира директорът на "Мениджър" Максим Майер.
В пресата спадът е 30%. При седмичните вестници и списания има намаление на приходите. "Капитал" остава лидер, но рекламата му пада с 15%. При всекидневниците се регистрира 11% ръст, но част от него се дължи на реклами от фирми, свързани със собствениците, които по този начин финансират вестниците си. Тиражните "Труд" и "24 часа" имат по-ниски постъпления от реклама.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.