Културни феномени

Културни феномени

Главните изпълнителни директори често се опитват да създадат култура, центрирана около доброто обслужване и добрите обноски. Но те добре знаят и перфектно могат да опишат как понякога най-умните хора, най-ярките фигури се оказват сред най-трудните за управление и могат да имат отрицателно въздействие върху организацията, посочват от "Бизнес Инсайдър."

Удивително е колко хора сами не могат да си помогнат, защото амбициите им или тяхната несигурност или каквото и да е им пречи да дават, а само егоистично искат да взимат.

За някои хора, това е преход, който те трябва да преминат, но не е по силите на всеки. Понякога най-ярките фигури във фирмата намират това за най-трудно, понеже те винаги са били по-добри от околните. Те си мислят: „Аз знам най-добре!” Когато видите организации, които се борят с този проблем то това е най-вече заради липсата на доверие между хората.

Понякога най-умните служители се поставят над всички и мислят, че трябва да вземат аванс за сметка на останалите. Колегите им от своя страна се чувстват подтиснати и недооценени, което води до една култура с по-малко сътрудничество, по-малко доверие, в чийто център стоят физически лица.

Предизвикателството за мениджърите е да създадат среда, в която хората да могат да се доверяват един на друг, да имат пълноценно самочувствие от поддържането на нормални отношения. Високата производителност или интелигентност не може да бъде основание за допускане на изключения.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса