Културни феномени

Културни феномени

Главните изпълнителни директори често се опитват да създадат култура, центрирана около доброто обслужване и добрите обноски. Но те добре знаят и перфектно могат да опишат как понякога най-умните хора, най-ярките фигури се оказват сред най-трудните за управление и могат да имат отрицателно въздействие върху организацията, посочват от "Бизнес Инсайдър."

Удивително е колко хора сами не могат да си помогнат, защото амбициите им или тяхната несигурност или каквото и да е им пречи да дават, а само егоистично искат да взимат.

За някои хора, това е преход, който те трябва да преминат, но не е по силите на всеки. Понякога най-ярките фигури във фирмата намират това за най-трудно, понеже те винаги са били по-добри от околните. Те си мислят: „Аз знам най-добре!” Когато видите организации, които се борят с този проблем то това е най-вече заради липсата на доверие между хората.

Понякога най-умните служители се поставят над всички и мислят, че трябва да вземат аванс за сметка на останалите. Колегите им от своя страна се чувстват подтиснати и недооценени, което води до една култура с по-малко сътрудничество, по-малко доверие, в чийто център стоят физически лица.

Предизвикателството за мениджърите е да създадат среда, в която хората да могат да се доверяват един на друг, да имат пълноценно самочувствие от поддържането на нормални отношения. Високата производителност или интелигентност не може да бъде основание за допускане на изключения.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Големите европейски реки са завладени от микропластмаса
Северна Корея отваря първия компютърен клуб без компютри, но под строг контрол на властта
Зеленски потвърди, че в руската Белгородска област има украински войски
ЕК предложи контрамерки срещу митата на Тръмп, Китай обеща да се „бори докрай“
Все повече милиардери отправят оферти за превръщане на компании в частни на фона на пазарния хаос
Как мениджърите могат да оказват позитивно въздействие върху служителите?
Докато всички губят, Бъфет печели
Управлявайте по-добре върховете и спадовете на малкия си бизнес