Класацията „Годишни банкови награди” - по нови правила

Класацията „Годишни банкови награди” - по нови правила

По обновена методика, която съответства на икономическата ситуация се извършва селектирането за тазгодишната класация „Годишни банкови награди” на в. Пари, съобщиха организаторите - "Бизнес Медиа Груп" АД, издател на в. „Пари” и част от шведската издателска група Bonnier Business Press.

Номанициите за тринадесетото издание на конкурса ще бъдат определени чрез проучване по обективни критерии сред всички банки, участници и досегашни победители в конкурса. Като нов критерий на оценяване е добавена и консултация с уважавани банкови експерти.

Методологията за присъждането на наградите в различните категории ще се потвърди и контролира от експертно жури. Членовете на журито ще бъдат обявени допълнително. „Актуализираните категории имат амбицията да дадат адекватна картина на банковия пазар в България. Макар и не съвършена, класацията ще има висока информативна стойност както за играчите на пазара, така и за техните клиенти и партньори”, коментира Лилия Апостолова, изпълнителен директор на "Бизнес Медиа Груп".

Годишните банкови награди продължават традицията на наградата „Банка на годината” на в. „Пари”, която се връчва от 1992 г. Тазгодишното издание е със специалната подкрепа на Министерство на финансите, а специално за класацията и церемонията по връчването на наградите в. „Пари” ще издаде луксозно издание с подробна информация за конкурса, категориите в него и ситуацията на пазара.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса