Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Германия – най-привлекателна за големите търговски вериги

За втора поредна година Германия е най-популярният пазар за търговски площи в света, обобщава ново изследване на международната консултантска компания CBRE.
40% от международните търговски вериги планират да открият магазини в страната през 2015 година. „Германия продължава да е привлекателна за международните ритейлъри най-вече заради възможността да покрият над 30 големи града с висока покупателна способност”, казват анализаторите на CBRE.
Втора по привлекателност за големите търговци е Великобритания (33% от ритейлърите заявяват преимуществено интерес към нея), следвана от Франция (31% от ритейлърите).
Един от най-големите пазари в световен мащаб – руският, в момента не е сред първостепенните цели за нови търговски завоевания заради девалвацията на рублата, напрегнатата геополитическа ситуации и намаляващото потребителско търсене на фона на растящите крайни цени.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейската космическа агенция ще изпрати в орбита атомни часовници
Наука и Здраве |Градският транспорт в София с удължено работно време за великденските празници
Общество |Планът на Пекин да превърне Южнокитайско море в новия Персийски залив
Свят |Владимир Путин обяви великденско примирие в Украйна
Свят |Патриархът ще отслужи литургия за празника Възкресение Христово в катедралата "Св. Ал. Невски"
България |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |На днешната дата, 19 април. Велика събота
На днешната дата |Куражът може да трансформира вашето лидерство
Лидерство |Неизвестно за известните: Наследство в Минесота отваря пътя към сграда, в която Жул Верн довършва „Тайнственият остров“
Любопитно |Шест видео формата, с които ще повишите своята онлайн видимост
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Покупките на жилища в Испания от чужденци растат с 10,3%. Кой, къде и колко харчи?
Бизнес |Бившият президент Джо Байдън иска 300 000 долара хонорар за слово на събитие
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.