Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Веригата Пикадили добави "Daily" към името си, сменя и логото
Пикадили Daily се нарича вече Пикадили Експрес (Express) – бранда, под който търговската верига развива магазини от типа corner shop. Той се наложи като един от най-успешните формати в България. По-малки по размер в сравнение със супермаркетите - между 200 и 400 кв.м. търговска площ, те са разположени в сърцето на градските квартали и условно се наричат „близкия” магазин, защото обслужват района около себе си.
Разликата между форматите Express и Daily е в по-доброто излагане на продуктите в магазина, както и в асортимента, отговарящ изцяло на ежедневните покупки на клиента. Съществуващите магазини Пикадили Express скоро ще бъдат ребрандирани като Пикадили Daily, а след това един по един ще бъдат адаптирани към новата Daily концепция.
Под новото име стартират и два нови магазина. Първият ще бъде открит на 6-ти април на бул. „Константин Величков” 85, а другият – на 12 април на бул. „Патриарх Евтимий” 23. Площта на всеки от магазините е около 200 кв.м., като в тях могат да бъдат открити над 1700 артикула за ежедневното пазаруване.
Ключово предимство на магазините е удълженото им работно време - от 7 до 22 часа, даващо възможност за пазаруване по всяко време на деня. В първия месец клиентите ще получават специални карти, с които ще печелят подаръци.
„Много важна част от стратегията ни е бързата експанзия на нашата търговска мрежа, която ще фокусираме в София и другите големи градове. Целта ни е да направим магазините по-достъпни за по-голяма част от българските клиенти, както и да наложим името Пикадили като синоним на „прясна храна”. Ежедневното пазаруване има голям потенциал, а по-малките магазини са новото голямо предизвикателство пред търговците.”, коментира Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на Пикадили.
С двата нови обекта, обектите Пикадили Daily стават общо 14 на територията на страната. Пикадили е верига супермаркети с над 15-годишна история. В началото на 2011 г. международната група за търговия с хранителни стоки Delhaize Group обяви споразумение за придобиването на 100% от дяловете на Делта Макси Груп и по този начин Пикадили стана част от белгийската компания
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.