Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Американците използват Facebook повече през смартфоните си
Средното време, прекарано във Facebook чрез смартфони в САЩ е 441 минути през март, в сравнение с 391 минути чрез компютър, подчертавайки все по-голямата роля на мобилните социални мрежи, съобщава „Ройтерс“. Потребителите в САЩ средно са прекарали по 7 часа и 21 минути на месец във Facebook чрез смартфоните си. За сравнение това време чрез компютъра е 6 часа и 31 минути. При подаването на документи за първоначално публично предлагане Facebook подчертаха значение на мобилната си версия.
Развиването на мобилната стратегия на компанията е част от причината Facebook през април да се съгласи да похарчи 1 млрд. долара, за да купи Instagram - мрежа за споделяне на снимки, въпреки че мобилната версия не генерира приходи. Facebook не показва реклами на мобилните потребители въпреки че през март 2012 г. започна да излъчва "спонсорирани връзки".
Facebook завладява лъвския пай от времето на смартфон потребителите, показват данните на ComScore, провела изследването. Следващите най-популярни услуги за тях са Foursquare със 146 минути, микроблогинг услугата Twitter със 114 минути и блогинг услуга Tumblr с 68 минути. „Facebook вероятно води с повече минути, защото хората обичат да се зачитат в новини, в актуализации на приятели и да реагират“, каза Майкъл Пачтър от Wedbush Securities. „От друга страна, не е нужно толкова време, за да пуснеш един туит", казва още той.
По-рано ComScore съобщи, че компютърните потребители на Facebook са прекарали 422,8 минути във Facebook през декември. Цифрата през март от 391 минути не представлява спад, защото сега изчисляването на данните става по различен начин, казват от ComScore. Пазарната оценка на Facebook наближава 100 млрд. долара, отчасти въз основа на високите нива на ангажираност на потребителите.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.