YouTube става платен

YouTube става платен

От тази седмица видеохостингът YouTube стартира предоставяне на платен абонамент. Цената за пакет от 50 канала ще е $1,99 месечно, съобщава The Financial Times.

По този начин платформата ще си осигури още един свеж източник на приходи, който няма да бъде зависим от излъчването на реклами. Печалбата от платеното съдържание ще се дели със собственика Google.

По оценка на eMarketer, приходите от дигитална реклама в световен мащаб тази година ще се увеличат до $4,14 млрд, като сериозен дял ще отиде в YouTube. Аналитици очакват ръст на доходите от реклама в YouTube до $2 млрд за годината. През следващите години този показател може да нарасне до $15 млрд, смятат те.

Проектът за специализирани платени канали във видео-платформата може би ще се окаже сериозна зплаха за телевизията като медия, особено за неголемите кабелни оператори, които залагат предимно на местно съдържание, предвиждат някои експерти.

От друга страна, създателите и доставчиците на съдържание, включително големи тв мрежи ще могат да използват YouTube като нова платформа за разпространение на продукцията си, включително филми, предавания и сериали.

По последни данни всеки седми жител на планетата влиза поне веднъж месечно в Youtube. Месечно платформата излъчва 4 млрд. часа видео, което е с 50% повече в сравнение с миналата година. Тенденцията е този показател да продължава да нараства.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня