Телевизорите в САЩ изместиха смартфоните по гледане на съдържание в YouTube

Телевизорите в САЩ изместиха смартфоните по гледане на съдържание в YouTube

Американските потребители започнаха да гледат YouTube по-често на телевизори, отколкото на смартфони. Това съобщи главният изпълнителен директор на платформата Нийл Мохан, като отбелязва, че всекидневното потребление на съдържание надхвърля 1 милиард часа.

YouTube запазва най-голямата си гледаемост в САЩ благодарение на трансформацията си в услуга за стрийминг. Потребителите вече могат да виждат коментари и видео описания на телевизионния екран, както и да използват функции за подправяне и съвместно гледане.

Според Нийл Мохан "гледането на телевизия за много хора означава гледане на YouTube." Кратки видеоклипове, предавания на живо и подкасти, както и спортни и телевизионни предавания са популярни по телевизията. Разделът YouTube TV има над 8 милиона абонати, а YouTube Premium и Music имат 100 милиона.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ