Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Schweppes Pink Tonic Style обявен за най-добър продукт сред напитките за 2022 г.
Schweppes Pink Tonic Style е най-добър продукт сред напитките за 2022 г. Розовото злато в портфолиото на Системата на Кока-Кола в България донесе първо място на компанията по време на церемонията на престижното издание Progressive - PROGRESSIVE AWARDS Bulgaria 2022.
„Знаехме, че Schweppes Pink Tonic Style ще бъде наистина уникален продукт, защото го създадохме с мисъл да изумява и печели сърцата на тези, до които се докосне. Днес, година по-късно от първата бутилка на пазара, се гордеем и сме щастливи, че това признание потвърждава и осмисля усилията ни“, сподели Йоанна Георгиева, експерт „Стратегическо управление на марките – газирани напитки“ в Кока-Кола ХБК България.
„Смело мога да кажа, че Schweppes Pink Tonic Style е уникален - еталон за истински обичан продукт. Радваме се, че успяхме да изпълним мисията му“, допълни Владимир Попов, бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България.
Schweppes Pink Tonic Style се появява на пазара през 2021 г. и налага името на една от най-успешните иновации за Schweppes в България за последните 5 години, а засиленият интерес от страна на потребителите води до изчерпване на количествата му 3 пъти само в рамките на едно лято. С това новият освежаващ тоник, замислен като напитка за летния сезон, успява да заеме своето почетно и постоянно място в портфолиото на компанията, и спомага за стремглавото разрастване на Schweppes като марка.
Към момента, освен любовта на потребителите, Schweppes Pink Tonic Style печели и заслужени награди, сред които призът в категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд“ на BAAwards’21-22, а вече и почетното първо място в категория „Най-добър продукт“ на PROGRESSIVE AWARDS Bulgaria 2022.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.