Nokia ще се бори за пазарен дял с евтини тъчскрийн телефони

Nokia ще се бори за пазарен дял с евтини тъчскрийн телефони

Производителя на мобилни телефони Nokia представи първите си телефони със сензорни екрани, насочени към пазара от нисък ценови клас, докато се опитва да запълни една празнина в продуктовата си гама и да догони съперниците си, особено тези в развиващите се пазари, предава „Ройтерс“. Nokia изостана сериозно от Apple и Google в пазара на смартфони и последното тримесечие е загубила позициите си като най-големият производител в света на мобилни телефони, изместена от Samsung Electronics.

Анализаторите изчисляват, че 105 милиона телефони със сензорни екрани са продадени в световен мащаб миналата година, като търсенето е особено силно в развиващите се пазари.

"Nokia има спешна нужда от тези продукти, където основен съперник е Samsung. Сега Nokia трябва бързо да навакса изоставането с тези нови продукти", заяви Бен Ууд, ръководител на научните изследвания на CCS Insight.

От компанията обявиха, че нейният модел Asha 305 ще бъде пуснат в продажба този месец на цена от 63 евро. Аsha 306 и Asha 311 ще излязат на пазара през следващото тримесечие и съответно ще струват 68 евро и 92 евро.

Преди Nokia нямаше сегмент за телефони със сензорни екрани. Новите телефони ще се състезават с по-евтините им конкуренти с операционна система Android на компании като Huawei, ZTE и Samsung.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса