Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Lenovo стана лидер на пазара на компютри у нас
Lenovo излезе на лидерската позиция на пазара на персонални компютри в България, по данни за първото тримесечие на 2013 г., публикувани от независимата компания за пазарни проучвания IDC.
Според анализа IDC EMEA Quarterly PC Tracker за първото тримесечие на годината от 10 май 2013 г., компанията е изпреварила останалите производители на персонални компютри на конкурентния български пазар. Проучването на IDC в България показва, че през първото тримесечие на 2013 г. Lenovo бележи ръст от 6% на годишна база и вече заема пазарен дял от 17.4%. По данни от анализа по отношение на дела на доставени устройства, българският пазар на персонални компютри бележи спад от 10.5% на годишна база.
„Lenovo бележи този забележителен резултат на фона на пазар, който се свива. Това постижение не е изненада за нас, тъй като през последната година непрекъснато бяхме много близо до лидерската позиция”, каза Владислав Иванов, Consumer Sales Manager в Lenovo България.
Водещата позиция на пазара на персонални компютри е основна цел на Lenovo и важен момент от развитието на компанията в превръщането й в глобален лидер в „PC+” ерата – тази на персонални компютри, таблети и смартфони. Чрез глобален мащаб и превъзходство на всеки пазар, Lenovo създава „глобална местна” компания и успява да приложи все по-успешно корпоративната си стратегия „Protect and Attack”, на която се дължи дългосрочният й успех.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.