Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Lenovo с 25% ръст на печалбата
Бизнес
Обновена 13:38ч., 17.02.2011
Нетната печалба на китайската компания за компютри Lenovo за последното тримесечие на 2010 г. е възлязла на 99,6 млн. долара, което е с 25% повече спрямо същия период година по-рано, съобщи Би Би Си.
Основна заслуга за добрия резултат има поскъпването на китайския юан и понижаването на разходите за компоненти.
Освен това за периода октомври-декември продажбите на Lenovo в САЩ и Европа са нараснали с 22%, а в Китай с 18%.
Анализатори на компанията, обаче са песимистично настроени за следващите няколко месеца и очакват задържане на ръста, заради неясната икономическа ситуация в САЩ и Европа.
|
|
Слави Трифонов се обяви против идеята Борисов да е премиер, а Атанасов председател на парламента
Политика |
Обновена 17:10ч., 25.11.2024
Филип Морис Интернешънъл отбелязва 10 години от пускането на IQOS в световен мащаб
Компании |
Обновена 17:02ч., 25.11.2024
Търговците на дребно в САЩ обявиха Черен петък предварително заради слабото търсене
Бизнес |
Обновена 16:55ч., 25.11.2024
17 изчезнали при потъване на малък туристически кораб в Червено море
Свят |
Обновена 16:40ч., 25.11.2024
Северна Корея разширява завода за ракети, използвани от Русия в Украйна
Политика |
Обновена 16:25ч., 25.11.2024
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 ноември до 1 декември
Хороскоп |
Обновена 07:50ч., 25.11.2024
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 25.11.2024
Борисов: Можем да направим още един компромис - председателят на парламента да бъде от ПП-ДБ
България |
Обновена 12:25ч., 25.11.2024
Институтът INSAIT пусна безплатен чат с изкуствен интелект
България |
Обновена 14:00ч., 24.11.2024
Светът на парите: 10-те най-важни финансови правила за всеки ден
Финанси |
Обновена 08:15ч., 25.11.2024
Криза с ангажираността
Лидерство |
Обновена 00:14ч., 25.11.2024
Самолет на DHL се разби край летище в Литва, има загинал и ранени
Свят |
Обновена 12:44ч., 25.11.2024
Необичайният подход "втора празнична кампания"
Маркетинг |
Обновена 01:12ч., 25.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.