Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Какво се случи на For Better Branding Conference
Стартъпи, малки и средни бизнеси, но и съмишленици с интерес към брандинга се включиха в Better Branding Conference. Събитието се проведе в Интер Експо център и с него бе отбелязан финалът на първото издание на инициативата For Better Branding, а основната цел беше представянето на добри примери, работещи концепции и споделянето на полезни съвети за изграждането на успешен брандинг и онлайн бизнес
Сред лекторите бяха представители на някои успешни български компании, като Петър Лозанов от CloudCart, Вилиян Милчев от ReBrand и Елена Николова от Escreo, гл. ас. д-р Димитър Трендафилов, преподавател в Нов Български Университет и съоснователят на пекарната “Братя Хлебари”, Пресиян Петров. Основните теми, по които говориха лекторите на събитието бяха за растежа на брандовете, важността на онлайн развиването на един бизнес, предимствата на външното брандиране и етапите от развитието на един разпознаваем бранд.
В програмата на Better Branding Conference беше включена и Q&A сесия, в която всеки участник имаше възможността да зададе своите въпроси на лекторите. Публиката прояви голям интерес и към дискусионния панел, което подтикна обсъждането на важни теми свързани с брандинга и визуалните му елементи, регистрация на търговската марка, екология и други. В последвалия нетуъркинг, присъстващите успяха да обменят идеи, впечатления и най-вече контакти както с лекторите, така и помежду си.
Първото издание на инициативата приключи, но вие можете да останете в течение с развитието й, като последвате страницата на For Better Branding, за да научите първи за следващото издание на инициативата. А в блога на For Better Branding може намерите повече полезна информация, които да приложите в развитието на своите лични проекти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.