Hello Kitty пуска бананова бира

Hello Kitty пуска бананова бира

Популярната японска марка с махащо котенце Hello Kitty на компанията "Санрио" пусна необичаен продукт на пазарите в Китай и Тайван - бира с дъх на банан, таргетирана към азиатските жени, пише нюйоркският в. "Дейли нюз".

Кеновете, които ще се продават за около 1 долар, ще предлагат пиво с двойно по-ниско алкохолно съдържание от нормалните бири - между 2,3 и 2,8 процента. Ще се предлагат и разновидности с вкус на праскова, лайм и нар.

Новите продукти се прицелват в таргет групата на азиатските жени, които почти не консумират алкохол, а още по-малко бира.

Напитките са със сладникав вкус и едва ли ще се харесат на много мъже, тъй като азиатците биха ги приели като твърде "женствени", коментира изданието. Някои от тях, които са опитвали "банановата бира" твърдят, че тя си е чист плодов сок, пуснат като бира с емблемата на бялото котенце.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня