Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Coca-Cola "уволни" рекламна агенция заради скандална случка във Facebook
Компанията Coca-Cola ще преустанови работата си с британската агенция за дигитална реклама Lean Mean Fighting Machine след гаф във Facebook.
Партньорството между двете беше прекратено заради проблем, свързан с рекламна кампания на напитката Dr. Pepper, разпространявана от Coca-Cola. В дъното на скандала е случка с британски потребители на Facebook, разказва campaignlive.co.uk.
14-годишно момиче, присъединило се към кампанията в социалната мрежа, става обект на хакерска атака. След чужда намеса в профила му, статусът му е заменен от препоръка за порнографски филм и линк, препращащ към филма. Инцидентът е станал повод за оплакване на майката на момиченцето.
Заради проблема Lean Mean Fighting Machine няма да ръководи планираната дигитална рекламна кампания на напитката Coke Zero, която също е продукт на Coca-Cola.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.