Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Carrefour се отказа от сливане с Пикадили
Веригите супермаркети Carrefour и Пикадили няма да се слеят. КМБ Б.В. – компанията, представляваща ритейл веригата Carrefour в България, няма да продължи процеса, сочи нейно съобщение до медиите.
КМБ Б.В. е член на Marinopoulos Group, главен франчайзър на супермаркетите Carrefour в България. "Компанията няма да продължи със сливането с АП Март АД, собственик на веригата от супермаркети Пикадили в България. КМБ Б.В. ще продължи да управлява мрежата си автономно, с нов опитен мениджърски екип, който незабавно ще въведе в сила план с действия, за да продължи с развитието на операциите и дейностите си, поставяйки изискванията и нуждите на клиентите в центъра на бизнеса си", гласи съобщението й.
Изпълнителният директор на Пикадили - Таня Косева-Бошова, коментира пред "24 часа", че до реализиране на сделката не се е стигнало, заради икономическата конюнктура в региона. "Обединението просто не се случи - то беше планирано, но сделката не се приключи и двете компании останаха самостоятелни, каквито винаги са били", каза тя.
Съгласие имаше и за увеличаване на капитала с 46 млн. лв. - допълнителна подкрепа за стабилизиране на бизнеса и подобряване на условията и сроковете за плащане на доставчици. “Днес важната информация е, че Пикадили остава българска компания", отбелязва Таня Косева-Бошова.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.