Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Бизнес лидери обсъдиха no-code тенденциите за автоматизиране на работни процеси на „Lunch & Learn“ среща в София
Българската ИТ компания за разработка и внедряване на технологични решения за управление на бизнеса Sirma InsurTech и глобалната технологична компания за low-code/no-code CRM системи и управление на бизнес процеси Creatio бяха домакини на бизнес среща и обяд „Lunch & Learn“, предназначена за лидери във финансовата и застрахователна индустрия.
В събитието, което се проведе в София в началото на декември, участие взеха представители от висшия мениджмънт на finserv и застрахователния сектор, и топ експерти от други бизнес сфери, които обсъдиха текущите технологични тенденции и как no-code подходът за разработка на бизнес софтуер може да помогне на компаниите лесно и бързо да се трансформират и да въвеждат иновации.
Илия Видиш, мениджър „Клиенти“ в сферата на финансовите услуги в Creatio, запозна аудиторията с най-добрите практики за автоматизиране на работни процеси и CRM с интелигентната и достъпна no-code платформа на Creatio. „Creatio предоставя пълен набор от продукти за маркетинг, продажби и услуги, интегрирани в една CRM платформа. Мисията ни е да предоставяме решения, с които компаниите да могат да конфигурират своята автоматизация, според актуалните за бизнеса нужди, без това да изисква специални ИТ умения и дълъг процес по разработка и внедряване на процеси.", сподели той. С Creatio всяка бизнес идея може да бъде автоматизирана за минути – изграждате приложения от нулата, използвайки сглобяеми елементи на принципа на построяване с „лего блокчета“ и имате възможността с един клик, да внедрявате в процеса на проектиране над 750 допълнителни пазарни приложения, различни свързващи елементи и шаблони, допълни Илия Видиш.
Илия Видиш, мениджър „Клиенти“ в сферата на финансовите услуги в Creatio.
Как no-code подходът може да помогне за подобряване изживяването на клиентите и да доведе до доказан успех на компаниите, нагледно демонстрира Николай Карпузов, главен информационен директор на ЗЕАД "Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп". Благодарение на внедряването на no-code платформата Creatio, компанията успява да повиши оперативната си ефективност, да подобри удовлетвореността, задържането на клиентите и да утрои броя на осигурените лица, без да се налага да наема допълнително оперативен персонал.
„Да управляваш здравен бизнес означава висока честота на итерация с клиенти, които обикновено не могат да чакат, а се нуждаят от своевременно обслужване и персонализиран подход. Първоначално целта, която си бяхме поставили с внедряването на Creatio, беше да обслужваме клиентите си по-бързо и да отворим различни канали, по които те да достигат до нас. Дигитализирането и автоматизирането на процесите по обслужване се отрази положително върху ефективността на служителите ни в бек-офиса, което повлия положително и върху разходите ни. За три години бизнесът ни нарасна три пъти, като брой застраховани лица, които обслужваме ежедневно и благодарение на автоматизацията успяваме да го правим по-бързо и по-качествено, без нуждата да увеличаваме персонала. Надскочихме и най-смелите ни очаквания – към момента 85% от исковете за щети постъпват онлайн и се завеждат автоматично, което скъсява времето за разглеждане и обработка на застрахователните претенции – ако преди клиентите ни чакаха по десет дни, то сега процедурата отнема не повече от три!“ , сподели той.
Дейвид Шакназаров, ръководител корпоративни продажби в Creatio и Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на Sirma InsurTech
Дейвид Шакназаров, ръководител корпоративни продажби в Creatio, изтъкна пред аудиторията, че сред основните предизвикателства за трансформация на бизнеса, е взимането на решение от топ-мениджмънта да промени с години установени практики в компанията
„Това решение често всява страх и изисква време, да се приеме като правилен избор от служителите на всички нива в организацията. Промяната в случая обаче означава оптимизация, което носи единствено ползи и нови възможности. За да се постигнат резултати, не е необходимо да се инвестира непременно в много скъпи решения и да се вземат резки завои. Нашият опит показва, че с правилните технологични решения, като Creatio, могат да се правят последователно малки стъпки, в преследване на големите стратегически цели.“, посочи той.
На събитието бе представено и иновативното решение на Sirma InsurTech "Sirma Insuite", което дигитализира, оптимизира и автоматизира основни работни процеси в животозастраховането, общото застраховане и здравното осигуряване.
„Нашето решение е базирано на no-code платформата на Creatio, което позволява на компаниите, които го използват, да бъдат изключително гъвкави в постоянно променящата се бизнес среда. Те ще могат да се възползват от всички предимства, които разработката „без код“ предлага и да се насладят на резултатите, в следствие имплементирането на такава технология – а именно подобрена оперативна ефективност и най-високо качество на обслужване на своите клиенти.“, сподели Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на Sirma InsurTech. „Sirma InSuite може да функционира изцяло като отделно решение за администриране на конкретни процеси или да бъде интегриранo във вече съществуващи системи. С него безпроблемно и ефективно управлявате целия жизнен цикъл на застрахователните полици, както и широк набор от съпътстващи подпроцеси, свързани с обслужването на клиентите и следпродажбеното администриране.“, допълни той.
Организаторите на събитието обявиха и специална „No-Code Magic“ промоция за всички настоящи и бъдещи клиенти на Creatio. Всички заинтересовани ще могат да се възползват от уникалната възможност да се насладят на повишена възвръщаемост на инвестициите за внедряване и притежание на no-code платформата на Creatio, като се свържат до 24 декември 2022 г. с официалния представител на Creatio за България Sirma InsurTech на www.sirmainsurtech.com.
Заявете демо на low-code/no-code платформата на Creatio тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.