Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Baumax с ново име, слоган и концепция

Магазините от австрийската верига Baumax у нас, които в края на миналата година преминаха в български ръце, ще бъдат преименувани и вече ще са под марката HomeMax.
Под девиза „Един дом, много идеи”, ще бъде променена и концепцията на досегашния асортимент, като магазините ще бъдат позиционирани като място за цялостни решения и завършени продукти. Традиционно силните сектори „Градина” и „Строителство” ще бъдат запазени, но се въвеждат допълнителни услуги, които са различни от предлагането в другите строителни хипермаркети.
„Световните тенденции се променят и в глобален мащаб вече всички вериги се опитват да следват модела, наложен от ИКЕА –предлагане на цялостно решение за дома, като същевременно клиентът запазва свободата си да комбинира сам различните продукти и материали. Ние искаме да запазим наложените добри практики от предшествениците ни, но ще се съобразим с българските потребности и особеностите на нашия пазар“, коментира управителят на веригата Захари Занев. Тя разполага с общо 8 магазина, два от които се намират в София, а останалите са в Бургас, Варна, Пловдив, Русе, Плевен и Стара Загора.
От стъпването си у нас веригата е предпочитан доставчик на строителни материали за домашните майстори и е постоянен партньор на големите строителни фирми в страната. Тя предлага над 40,000 артикула, много от които са от собствена марка. Те ще бъдат запазени и развивани, заради оптималното си съотношение цена- качества, но ще бъдат въведени и най-добрите продукти от родни производители, добавя Захариев.
Baumax бе окончателно придобита по сделка за 1 евро в края на миналата година от българската компания „Хедус", зад която стои Пейо Иванов Николов, мажоритарен собственик на „Ей Си Карпет" ЕООД, по-познати на българския пазар като Carpet Max. Компанията е една от най-големите производители и търговци на килими в страната и вече има няколко собствени магазина из страната.
Новият собственик се ангажира да поеме дълговете на веригата, както и загубите й, натрупани най-вече през 2012 и 2013 година, заради което австрийският мениджмънт обмисляше напълно да изтегли бизнеса от България.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейската космическа агенция ще изпрати в орбита атомни часовници
Наука и Здраве |Градският транспорт в София с удължено работно време за великденските празници
Общество |Планът на Пекин да превърне Южнокитайско море в новия Персийски залив
Свят |Владимир Путин обяви великденско примирие в Украйна
Свят |Патриархът ще отслужи литургия за празника Възкресение Христово в катедралата "Св. Ал. Невски"
България |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |На днешната дата, 19 април. Велика събота
На днешната дата |Куражът може да трансформира вашето лидерство
Лидерство |Неизвестно за известните: Наследство в Минесота отваря пътя към сграда, в която Жул Верн довършва „Тайнственият остров“
Любопитно |Шест видео формата, с които ще повишите своята онлайн видимост
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Покупките на жилища в Испания от чужденци растат с 10,3%. Кой, къде и колко харчи?
Бизнес |Бившият президент Джо Байдън иска 300 000 долара хонорар за слово на събитие
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.