Amazon пуска собствени марки за храни и битови стоки

Amazon пуска собствени марки за храни и битови стоки

Компанията Amazon се готви да стартира на пазара собствени търговски марки на хранителни продукти и стоки за дома, съобщаваThe Wall Street Journal.

На пазара ще се появят брандовете Happy Belly, Wickedly Prime, Presto! и Mama Bear.

Под тези имена Amazon ще лансира ядки, подправки, чай, кафе, детски храни, витамини и битова химия, посочва изданието като се позовава на свой източник.

Компанията ще предлага новите продуктови линии само на потребители, които са абонати на  Amazon Prime.

Очаква се новите продукти да се появят на сайта на Amazon още в края на този месец или в началото на юни.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня