Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|51% спад на продажбите на нови коли в Япония

Бизнес
Обновена 09:59ч., 02.05.2011
Продажбите на нови автомобили, автобуси и други превозни средства на вътрешния пазар в Япония отбелязаха най-големия си спад през април тази година. Това съобщи Японската асоциация на търговците на автомобили, цитирана от „Франс прес”.
Резултатите са следствие на силното земетресение и последвалото цунами, които засегнаха производството в страната и доставките към търговците в различни точки на света.
Продажбите достигнаха 108 824 броя през април, което е спад с 51% спрямо предходната година. Спадът, който е далеч по-голям от този с 37% през март, е най-големият, откакто данните за продажби се отчитат от 1968 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.