Nissan отбелязва 80-годишния си юбилей с едномесечно събитие

Nissan отбелязва 80-годишния си юбилей с едномесечно събитие

Nissan Motor Co. Ltd. отбелязва 80-тата годишнина със събитието Nissan 360.Програмата ще наблегне върху последните модели и инженерни иновации чрез серия от презентации и възможности за тестове за над 1000 журналиста, инвеститора, доставчици, дилъри и експерти в индустрията.

"Nissan е сред най-добрите в сферата на автомобилните технологии с вълнуващи перспективи, които ще помогнат да оформим бъдещата употреба, привлекателността на марката и екологичния отпечатък на автомобилите, на фона на продължаващ световен ръст в общото търсене на автомобили," каза Карлос Гос, президент и изпълнителен директор.

Гон ще води презентациите на висшия мениджмънт на Nissan, в които се очаква да бъдат обявени много важни новини, касаещи новите технологии и перспективите на марката.

Nissan 360 ще обхване над 100 леки aвтомобила Nissan, Infiniti и Datsun, както и лекотоварни автомобили. Всички те ще бъдат тествани на няколко специално подготвени тестови трасета в течение на предстоящите седмици, които са разположени на територията на бившата El Toro Marine Corps Air Station в южна Калифорния.

Събитието съвпада с продължаващото изпълнение на програмата Power 88 на Nissan: средносрочният бизнес план, обявен през юни 2011, който се цели в постигането на 8% световен пазарен дял и 8% оперативни маржове до края на фискалната 2016 година.

Като част от Nissan 360 се очаква компанията отново да подчертае амбицията си в областта на автомобилите с нулеви вредни емисии, където тя е световен пазарен лидер благодарение на LEAF, най-продаваният електрически автомобил в историята. Nissan продаде над 74 000 броя от LEAF, което е повече от сбора на продадените електрически автомобили от останалите автомобилни производители.

Очаква се компанията да разкрие по-нататъшни планове за развитие на своите силни пазарни позиции в държави като Китай, САЩ, Мексико, Бразилия, Русия и други територии.

Акционерите, които ще посетят ексклузивните презентации, ще получат поглед отвътре към технологиите, в това число системите за безопасност, системите за свързаност в автомобила и автоматизацията – всички полета, в които Nissan си осигури водещи в индустрията позиции. Публиката на „360“ ще получи информация и по отношение на стратегиите за Infiniti и Datsun, целящ се към развиващите се пазари.

Новини има и по линия на разширяващото се световно присъствие на Nissan чрез Алианса с Renault, допълнен от скорошните партньорства по отношение на различни автомобили и съвместни инженерни разработки с Daimler, Mitsubishi Motors, AvtoVAZ, Dongfeng и Ashok Leyland.

"След 80 години на диктуване на модата в нашата индустрия, Nissan е готов да продължи растежа и иновативното развитие," добави Гон. "Това е възможност да отпразнуваме този принос към важен бизнес сегмент, докато сигнализираме за много реални възможности, с които се сблъскваме при трансформирането на използването на автомобили за бъдещите поколения."

Nissan 360 се провежда за трети път от създаването на алианса Renault-Nissan през 1999 г., когато японският производител е домакин на голямо световно събитие, целящо да демонстрира новите технологии, последните модели и потенциални пазарни иновации.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня