Nissan влезе в Топ 5 на световна класация на зелените марки

Nissan влезе в Топ 5 на световна класация на зелените марки

 Nissan бе определен за една от най-зелените марки в света за 2013 в третия годишен доклад Best Global Green Brands на Interbrand. Отличен за лидерството си при мобилността с нулеви емисии със 100-процентовия електрически автомобил LEAF, Nissan се нарежда на 5-о място от 50-те селектирани в доклада марки. Така Nissan се предвижва с 16 места по-напред спрямо миналогодишната си позиция в доклада, благодарение на което компанията е определена от съставителите на докласа като отбелязалата най-голям възход в класирането.

 „Зелената“ класация на Interbrand се основава на политиката и действията на компаниите, свързани с природата, и на възприятията на клиентите им. За бързото придвижване напред в рейтинга на автомобилната марка най-сериозен принос има електрическия Nissan LEAF, както и редица екологични мероприятия на компанията, сред които планове за намаляване на теглото на автомобилите с 15%, стартиращ през 2017, и сътрудничеството на Nissan с Daimler и Ford в разработването на автомобили, задвижвани от горивни клетки, които трябва да бъдат представени след 2017 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса