България с награда за най-добра дестинация за семейна почивка за руските туристи

България с награда за най-добра дестинация за семейна почивка за руските туристи

На специална церемония в Москва националното представителство на Министерството на туризма на България в Русия получи наградата за най-добра дестинация за семейна почивка за руските туристи, съобщиха от Министерството. Отличието се дава от руското издание на списание National Geographic Traveler след допитване сред техните читатели.

Целта на изданието е чрез конкурса да се покажат най-добрите туристически направления, които се предлагат в Русия. Гласуването е било онлайн на сайта на руските издания на списанията National Geographic и National Geographic Traveler между 8 септември и 6 ноември.

За този период посетителите на интернет страницата са гласували в 23 категории: „Плажен отдих”, „Семейна почивка”, „Ски-почивка”, „Екскурзионна почивка”, „Агротуризъм”, „Оздравителен туризъм”, „Най-добър гастрономически тур”, „Еко-почивка”, „Приключенски отдих”, „Откритие на годината”, „Екзотична почивка” и др.

България заема първо място сред най-предпочитаните дестинации за семейна почивка при руснаците, като изпреварва Хърватия, Гърция, Черна гора и самата Русия, а общо в конкурса участваха повече от 60 страни.

Конкурсът National Geographic Traveler Awards 2016 се организира за шести път и отличава най-добрите туристически направления сред най-популярните в Русия видове почивка за 2016 г.

Източник: БТА

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера