Twitter въведе платени абонаменти за профилите на инфлуенсърите
Twitter въведе платени абонаменти за някои профили като нов инструмент за възнаграждаване на създателите на съдържание. Това е централен елемент от стратегията на социалната мрежа да увеличи аудиторията си и да намали зависимостта си от приходите от реклама, съобщи Франс прес.
Инфлуенсърите, например експертите по грим или по спорт, ще могат занапред да имат "супер последователи", които да получават ексклузивно съдържание, като се абонират за техните профили за 3, 5 или 10 долара на месец.
"Като супер последовател вие ще можете да участвате в дискусии, в които само платените абонати имат достъп. Не се тревожете, публичните туитове няма да изчезнат", заяви вчера в комюнике Естър Крауфорд, директорка, отговаряща за продуктите на Twitter.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.