Progress създаде глобална платформа за чатботове с изкуствен интелект
Progress създаде глобална платформа за създаване и пускане на чатботове, наречена NativeChat.
За разлика от останалите подобни решения, платформата е изградена върху технологията CognitiveFlow™ и може да бъде обучавана подобно на нов служител – с цели, примери и данни от съществуващите back-end системи. С нея организациите дават възможност на клиентите си да общуват и извършат транзакции по естествен начин и чрез предпочитан от тях канал, без необходимост от човешка намеса.
Чатботовете разрешават редица належали предизвикателства в областта на обслужването на клиенти. Чрез изпълнението на транзакционни задачи те могат да освободят ресурс на служителите в контактните центрове и да им позволят да се фокусират върху критични за бизнеса нужди. Сред останалите ползи са намаляване на разходите и повишаване удовлетвореността на клиентите. Създаването и пускането на чатботове обаче може да бъде сложно и с ограничени резултати, ако не се направи по правилния начин. NativeChat елиминира голяма част от сложността при разработката на чатботове и ускорява пускането на пазара чрез способността си да се самообучава на база на текущото общуване.
„Чатботове са най-способни, когато са интелигентни, разбират контекста и могат директно да извличат данни и изводи от съществуващите системи“, каза Дмитри Черевик, главен технологичен директор в Progress. „С NativeChat могат лесно да се създават чатботове на база на наличните системи, които общуват с потребителите по естествен начин и постоянно подобряват контекстуалното си разбиране, точност и прогнозиране в разговорите.“
NativeChat може да бъде интегриран в уеб портали за самообслужване и мобилни приложения, като улеснява процеса във всички канали. Използвайки NativeChat, клиентите могат да се свързват с организациите чрез социални канали като Facebook Messenger или други чат технологии, като изберат най-удобния за себе си начин. NativeChat може да бъде интегриран с всяка бизнес система, поддържаща REST API.
„Разгледахме няколко чатбот платформи и избрахме Progress NativeChat заради CognitiveFlow технологията, която дава възможност на бота да поддържа разговори, подобни на човешките“, каза Хари Сингх, глобален вицепрезидент „PowerCurve Software Products” в Experian. „С NativeChat успяхме да докажем концепцията си за дигитален чатбот само за няколко седмици. На база на този ранен успех и фокуса ни върху технологии, трансформиращи начина, по който правим бизнес, ще разглеждаме NativeChat като потенциалната платформа за нашата нова т.нар. robo-agent услуга.“
Progress NativeChat може да:
- поддържа комуникация за изпълнение на транзакции, както и от типа „Често задавани въпроси“
- разбира разговори на 72 човешки езика, като има възможност за вградена технология за обработка на естествен език, базирана на Facebook
- репликира съществуващи уеб и мобилни форми
- се обучава от съществуващи страници и материали за „Често задавани въпроси“
- стартира за две седмици толкова лесно, колкото обучението на служител
- се адаптира, учи и преглежда историята на чатовете без техническа помощ
- се интегрира лесно с всяка бизнес система, поддържаща REST API, с безсървърната платформа за облачни приложения Progress Kinvey, системата за управление на съдържанието Progress Sitefinity и технологията за разработка на „native” мобилни приложения за всички NativeScript
NativeChat стартира в България под проектовото име Darvin.ai в рамките на Progress Labs – вътрешен инкубатор за иновации на Progress. Progress Labs дава възможност на най-добрите и иновативни идеи, раждащи се вътре в компанията, да бъдат реализирани и финансирани. Целта е да се насърчи иновативността в портфолиото на Progress и добавянето на стойност за клиентите и партньорите. Част от останалите проекти в Progress Labs са насочени към разширена и виртуална реалност, блокчейн, периферни изчисления (edge computing) за IoT, базирани на изкуствен интелект нови приложения и др.
За повече информация за NativeChat, посетете https://www.progress.com/nativechat.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.