Facebook ще става конкурент на YouTube и телевизиите в интернет
Facebook планира да развие собствена видео продукция и да стане конкурент на традиционните телевизии в интернет и на YouTube, съобщи Би Би Си.
Социалната мрежа вече пусна видео канал в САЩ миналата година, но досега в него попадат само малки любителски видеа или кратки новинарски клипове.
Според идеята в отделен видео раздела ще бъдат публикувани видеопрограми, много от които произведени с финансиране от Facebook.
Новата функция в началото ще е достъпна за част от потребителите в САЩ, а после ще се разпространи и в другите страни.
Част от видепрограмите ще са с продължителност над 10 минути – значително по-дълги от клиповете, които хората гледат сега в мрежата.
Каналът Watch ще е персонализиран за всеки потребител: в него ще попадат програми, които приятелите му са харесали.
Потребителите ще могат да коментират видеото, докато го гледат или след това, както и да създават групи по интереси.
Агенция Ройтерс цитира свои източници, че Facebook вече е подписал договори с компаниите Vox Media, BuzzFeed, ATTN, Group Nine Media и още няколко, ориентирани към аудиторията на 30-40-годишните потребители.
Преди няколко дни стана ясно, че на този пазар излиза още един играч - американската Walt Disney съобщи, че през 2019 г. ще се откаже от партньорството с Netflix и ще пусне свой видеоканал, а още от догодина ще започне да излъчва в интернет спорния си канал ESPN.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.