Три технологични оръжия за управление на бизнеса

Три технологични оръжия за управление на бизнеса

Въпреки факта, че електронната търговия реши глобалната необходимост да се купуват продукти без риск от заразяване, предприятията трябваше бързо да се трансформират. Поради тази причина, независимо от индустрията, към която принадлежат, всички компании се устремиха към нови нива на дигитализация. Но, да бъдеш дигитализирана компания предполага преконфигуриране на бизнес модела, за да го превърнеш в звено, готово да реагира на постоянните промени в потребителските навици на целевия пазар.

Ако вашият бизнес е успял да преодолее предизвикателствата от 2020 г. и вече сте имали сайт, който предлага добро изживяване на вашите клиенти, тогава трябва да внедрите тези три технологични инструмента, за да продължите да работите добре и в новата нормалност.

ERP в облака

Въпреки че икономическата реактивация започва, ежедневният бизнес остава същият: постоянни разходи, фактуриране, вземания и задължения, плащания на заплати, материални активи и т.н. и ако управлението на бизнеса преди беше сложно, сега то е още по-сложно, тъй като трябва да се възползваме максимално от всички ресурси.

Добрата новина е, че днес съществуват системи за планиране на корпоративни ресурси (ERP). Това са софтуерите със способност да поемат отговорност за различни вътрешни операции на дадена компания - от производството до дистрибуцията и правилното управление на активите. 

Може би си мислите, че този тип технология се използва само от големи компании, но това не е така. ERP системата в облака е подходяща за всички видове компании, от мултинационални компании до малки и средни предприятия. 

Благодарение на своята динамичност и големи предимства, всяка компания, независимо от различните процеси, които има или сектора, към който принадлежи, може да използва този софтуер. Понастоящем има доставчици, които са специализирани в внедряването на ERP в облака, предназначени да решат управленските и административните нужди на малките и средни предприятия.

CRM за изготвяне на ефективни стратегии за продажби

Мениджърът за връзки с клиенти (CRM) е един от ключовите инструменти, които всяко малко или средно предприятие може да внедри и което е най-важното, ще им помогне да управляват своите стратегии за продажби.

CRM е система, която съхранява данни за клиенти и за потенциални клиенти на фирмата с цел управление на тази информация и осигуряване на подходящо наблюдение и обслужване. Този инструмент може да се използва както в голям, така и в малък бизнес. За малките и средни предприятия това може да помогне за предвиждане на нуждите, увеличаване на продажбите и създаване на ефективни маркетингови кампании за привличане на повече клиенти.

По принцип функцията на CRM е да организира базата данни на клиентите, анализирайки ги така, че всеки контакт да има добре дефиниран профил, да наблюдава поведението на покупките на всеки контакт и да оптимизира стратегиите за продажби. С други думи, CRM е инструментът, който подобрява работата на екипа по продажбите. 

Инструменти за управление на фактури 

Много е важно да сте наясно как да попълвате и управлявате всичките си фактури, за да избегнете санкции. Сега е възможно да идентифицирате както какво се фактурира, както и начина, по който се извършва плащането. Предимството на изготвянето на електронни фактури е, че можете да имате контрол върху това, което купувате и продавате, както и по-добра визия за вашето счетоводство и посоката на вашите бизнес финанси.

Днес технологията е достъпна за всеки. Той се превърна от лукс в част от ежедневието на малките и средни компании, благодарение на моделите в облака. Освен това има разработчици на бизнес софтуер, специализирани в решаването на нуждите на малките и средни предприятия, с които, ако сте собственик на бизнес, получавате същите технологични предимства като големите корпорации. Сега е моментът да се присъедините към глобалната дигитална трансформация и да стимулирате растежа на вашия бизнес. 

Източник: entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ