Стъпка по стъпка
Как да внедрим и впрегнем изкуствения интелект в развитието на продукти и услуги?
Като всяка нова технология, AI обещава да направи революция в бизнеса – по-качествен анализ на данни, по-бързо вземане на решения, по-висока ефективност, по-точен маркетинг, по-високи продажби, по-добро клиентско обслужване. Изглежда обаче, че този път нещо е различно – достъпността на технологията, бързото ѝ развитие и скоростта, с която навлиза в бизнеса, са без еквивалент. Според наскоро излязлото проучване на Coleman Parkes Research вече 20% от организациите в Северна Америка и 7% в Югозападна и Източна Европа са внедрили GenAI в своите операции, а почти всички компании в проучването (89% в Северна Америка, 91% в Югозападна и Източна Европа) планират да инвестират в GenAI през следващата година. Същото изследване открива, че GenAI е най-популярен в отделите за продажби (86%), следвани от маркетинг (85%), ИТ (81%), финанси (75%) и производство (75%). Някои от тези компании вече са изпитали значими ползи: повишено удовлетворение на служителите (89%), намалени оперативни разходи (82%), повече задържани клиенти (82%).
Какви са разликите между различните инструменти и колко струва внедряването на GenAI, четете тук.
Търсете „Tech Connect” в:
- разпространителската мрежа в цялата страна
- на manager.bg/списание
- платформата за дигитално четене ZinZin
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.