Верификация на сметка в Inbet - как се прави и кога?
По-високата конкуренция на хазартния пазар в България започна да изисква и по-различни методи за сигурност и защита на клиентите. Ще открием такива още при Inbet регистрация на акаунт и тук трябва да подчертаем, че верификацията е задължителна за всеки един клиент. Това не е ново изискване, а съществува от самото начало на онлайн платформите, които са лицензирани в България и следват законовите разпоредби на страната.
Ако някога сте правили регистрация в социална мрежа, то стъпките тук не са по-различни и няма да срещнете никакви затруднения в самия процес. Има една важна подробност и тя е, че ще трябва да посочите лични данни. Не бързайте със заключенията, че някой иска да ги използва неправомерно или да злоупотреби с тях. Няма нужда от подобни подозрения, ако сте избрали лицензиран бранд, какъвто е посоченият в горните редове. Личните данни са изискване на комисията по хазарта, която ясно посочва, че само пълнолетни лица могат да играят хазартни игри.
Обикновено на първата страница трябва да попълните своите имена, дата на раждане и пол. След това ще са необходими активна електронна поща и телефонен номер – използвайте актуални такива, за да имате информация за промоции и евентуално за сигурност. Посочвате гражданство, ЕГН или номер на лична карта, а след това и избор на валута. След това идва време за избор на потребителско име – не използвайте вашето лично, а си изберете псевдоним. Изберете сложна парола, която включва символи и цифри, проверете анализаторските платформи за бонус код и ако откриете такъв, го поставете в необходимото поле. Съгласете се с общите условия, натиснете бутона за регистрация и вече имате профил.
Това са основните стъпки, но трябва да разгледаме и така наречените основни правила за игра на хазарт, които включват и верификацията. Този страшен термин често събужда подозрения в играчите, но нека обясним защо е необходим. Ако отидете в едно казино и сте младолик, охраната е длъжна да поиска документ за самоличност, където е посочена вашата възраст. В интернет това става чрез верификация. А какво представлява тя? След като завършите вашата регистрация, брандът ще поиска да снимате личен документ, с който да потвърдите вашата самоличност. Хубаво е всички данни в профила да отговарят на данните на личната карта. При разминаване, вашият профил може да бъде изтрит, следователно не хитрувайте. Ако не сте пълнолетни, просто не правете профил, това е най-добрият съвет, който можем да дадем.
Какво се случва с изпратените данни? След верификация, вашата снимка отива на защитен сървър и никога повече не се използва. Лицензът на едно казино доказва, че личните данни не могат да се продават, предлагат и използват от трети лица. Каква е гаранцията, че не се предоставят? Нито един бранд няма да рискува своя лиценз – само процесът за придобиване изисква 1-2 години – за да се опитва да продава лични данни. Нещо повече, ако обърнете внимание на броя успешни хакерски атаки към този сектор, то спокойно ще видите, че същият е равен на нула. Сигурността на клиентите е приоритет за лицензираните оператори.
Тук подчертаваме и още една подробност, ако се опитвате да теглите големи печалби от своята сметка в казиното или букмейкърската платформа, брандът може да поиска повторна верификация, за да е сигурен, че превежда средствата на правилния човек, а това е защита във ваша полза, следователно не се притеснявайте, нито една печалба от хазартни игри не се облага с данъци, няма място за притеснения.
Внимание: Участието в хазартни игри не е само забавление и крие риск от развиване на хазартна зависимост! Повече информация относно отговорния хазарт и превенцията от рискове е налична на nra.bg. Не забравяйте, че тук се говори за хазарт, криещ рискове и даващ само шанс за успех, но не и гаранция за такъв. Запознайте се с правилата на всяка една игра, прочетете малко повече за изискванията на отговорната игра и се забавлявайте. Не се опитвайте да забогатеете за един ден, това не може да се случи. Ако това са вашите мотиви в момента на регистрация, по-добре не я започвайте. Това е правило за всеки един бранд.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.